BAUHAUS: Když výdej balíčku spustí vlnu emocí.

Co se stane, když spojíte doručení zásilky se silným zážitkem, Vojtu Kotka za výdejním pultem a známý traktůrek z televizní reklamy s několika místy po celé České republice? Vznikne kampaň, která rezonuje v ulicích, na sociálních sítích i v médiích. Jarní aktivace pro BAUHAUS byla přesně o tom – ukázat, že značka nově doručuje produkty do více než 15 000 výdejních míst, a udělat to způsobem, který si lidé zapamatují.

 

Úkolem kampaně byl hlavně zážitek. Milý, pozitivní a intenzivní. Hlavním cílem bylo podpořit sdělení o nové službě doručení, vytvořit moment, který zůstane v paměti zákazníků, a zároveň přinést značce hodnotný obsah pro média i digitální kanály. Výsledkem byla vícestupňová aktivace, která spojila offline, online i PR v jeden funkční celek.

 

Známý traktůrek v hlavní roli

První fází byly pop-up happeningy s traktůrkem známým z televizních spotů. Ten se objevil na místech, kde by ho nikdo nečekal – na ledové ploše během hokejového utkání v Českých Budějovicích, zaparkovaný v Pařížské ulici v centru Prahy, odkud si vysloužil odtah, na výstavě v brněnském BVV i na projížďce v Aqualandu Moravia. Vidět ho mohli i hosté tiskové konference. Happeningy, ať už krátké nebo celodenní, byly silným vizuálním prvkem, který přitahoval pozornost, bavil kolemjdoucí a přinášel značce obsah, který fungoval na sítích i v médiích.

 

Vojtu Kotka za pultem nikdo nečekal!

Druhou fází byl event, kde se Vojta Kotek, dlouholetý ambasador BAUHAUSu, proměnil na jedno odpoledne ve výdejce zásilek. Zákazníkům balíčky vydával osobně a jeho přítomnost překvapila i potěšila novináře a influencery, kteří byli na akci pozváni. Atmosféra byla neformální, ale připravená do posledního detailu. Od profesionální fotodokumentace a videí, přes press pack a tiskové zprávy, až po samotný výdej zboží. Média tak získala kvalitní materiál a silný příběh, který přenesla dál – v článcích, reportážích i na svých vlastních sociálních sítích.

Obsah, který rezonoval na sítích

Třetí vlnou bylo digitální rozšíření celé kampaně. Momenty zachycené během akce jsme sdíleli na profilech BAUHAUS, přičemž klíčovou roli sehráli influenceři, kteří přinesli vlastní pohled a rozšířili dosah. Zapojili se i samotní novináři, kteří sdíleli zážitky z eventu na svých osobních účtech, a přirozeně tak znásobili zásah celé kampaně. Obsah byl živý, odlehčený a autentický – přesně zachycoval atmosféru události.

 

Za celou aktivací stála naše produkční a komunikační koordinace. Ukázala, že informace o rozšíření distribuční sítě může být komunikována s emocí, nadsázkou a zážitkem. Když se dobře propojí známá tvář, silný vizuál a funkční scénář, může i běžná služba rezonovat napříč médii a stát se tématem, které lidé sami rádi sdílejí.

 

Foto: Archiv BAUHAUS