KNOWCOMM je PR divizí komunikační skupiny KNOWLIMITS, která se pravidelně umisťuje na prvních místech renomovaných oborových žebříčků. Klientům poskytuje komplexní služby od strategického plánování, kreativy a produkce, mediálního nákupu, digitálního marketingu až po výzkum a analýzy, vše pod jednou střechou. Přináší tak cennou synergii, jejímž výsledkem je maximálně efektivní komunikace napříč kanály. Potvrzují to i nedávná ocenění, která navíc ukazují, že česká agentura dokáže konkurovat světové špičce.
KNOWLIMITS letos již po šesté v řadě získala 1. místo v žebříčku největších mediálních agentur v ČR. Představilo jej nezávislé hodnocení RECMA Overall Activity Volume Czech Republic. S celkovým objemem aktivit 314 milionů eur a meziročním růstem o 14 % upevnila svou pozici lídra na trhu, když předstihla všechny globální konkurenty a jako jediná nezávislá agentura obsadila čelo žebříčku. Podíl netradičních aktivit (digitál, obsah, data) zvýšila z 27 % na 34 %, čímž potvrdila strategický důraz na inovace a rozšíření služeb mimo klasické mediální plánování.
Podle posledního RECMA Domectic Reportu zároveň obhájila titul dominantní agentury na českém trhu. I toho hodnocení získala šestkrát po sobě. Profil Dominant drží jako jediná agentura s celkovým skóre 21 bodů a potvrzuje stabilní vedení mezi českými mediálkami.
RECMA je jedinou nezávislou globální výzkumnou společností, která vyhodnocuje působení mediálních agentur. Shromažďuje a analyzuje data o více než 1400 mediálních agenturách působících v 90 zemích. Hodnotí je podle široké škály kritérií, například úspěšnosti získávání nového byznysu, výkonnosti v konkurenčních výběrových řízeních, růstu klientského portfolia, zákaznické loajality nebo získaných ocenění. Výsledky publikuje v detailních reportech mapujících výkonnost agentur na globálním trhu. Největším světovým zadavatelům reklamy tak poskytuje klíčová analytická data a srovnávací nástroje pro výběr mediálního partnera.
Zdroj: RECMA a COMvergence, 2025
Také nejnovější report společnosti COMvergence potvrzuje, že KNOWLIMITS zůstává lídrem trhu. S celkem 164 klienty, objemem mediálních služeb ve výši 244 milionů dolarů a meziročním nárůstem tržeb o 27,1 % vede žebříček mediálních agentur už čtvrtým rokem po sobě.
COMvergence patří mezi nezávislé mezinárodní výzkumné firmy v oblasti marketingové a mediální komunikace. Pravidelně publikuje analytické benchmarkingové studie zaměřené na strategický vývoj v tomto segmentu. Prostřednictvím komplexních reportů, interaktivních nástrojů a datové analytiky pomáhá COMvergence zadavatelům reklamy, mediálním agenturám a poradenským firmám získat jasnější přehled o konkurenčním prostředí, výkonnosti agentur a klíčových trendech v oboru.