KNOWLIMITS i letos na prvních příčkách. Jsme součástí silné komunikační skupiny.

KNOWCOMM je PR divizí komunikační skupiny KNOWLIMITS, která se pravidelně umisťuje na prvních místech renomovaných oborových žebříčků. Klientům poskytuje komplexní služby od strategického plánování, kreativy a produkce, mediálního nákupu, digitálního marketingu až po výzkum a analýzy, vše pod jednou střechou. Přináší tak cennou synergii, jejímž výsledkem je maximálně efektivní komunikace napříč kanály. Potvrzují to i nedávná ocenění, která navíc ukazují, že česká agentura dokáže konkurovat světové špičce.

 

ŠEST LET V ČELE MEDIÁLNÍHO TRHU

KNOWLIMITS letos již po šesté v řadě získala 1. místo v žebříčku největších mediálních agentur v ČR. Představilo jej nezávislé hodnocení RECMA Overall Activity Volume Czech Republic. S celkovým objemem aktivit 314 milionů eur a meziročním růstem o 14 % upevnila svou pozici lídra na trhu, když předstihla všechny globální konkurenty a jako jediná nezávislá agentura obsadila čelo žebříčku. Podíl netradičních aktivit (digitál, obsah, data) zvýšila z 27 % na 34 %, čímž potvrdila strategický důraz na inovace a rozšíření služeb mimo klasické mediální plánování.

 

Podle posledního RECMA Domectic Reportu zároveň obhájila titul dominantní agentury na českém trhu. I toho hodnocení získala šestkrát po sobě. Profil Dominant drží jako jediná agentura s celkovým skóre 21 bodů a potvrzuje stabilní vedení mezi českými mediálkami.

 

RECMA je jedinou nezávislou globální výzkumnou společností, která vyhodnocuje působení mediálních agentur. Shromažďuje a analyzuje data o více než 1400 mediálních agenturách působících v 90 zemích. Hodnotí je podle široké škály kritérií, například úspěšnosti získávání nového byznysu, výkonnosti v konkurenčních výběrových řízeních, růstu klientského portfolia, zákaznické loajality nebo získaných ocenění. Výsledky publikuje v detailních reportech mapujících výkonnost agentur na globálním trhu. Největším světovým zadavatelům reklamy tak poskytuje klíčová analytická data a srovnávací nástroje pro výběr mediálního partnera.

Zdroj: RECMA a COMvergence, 2025

 

MEDIÁLNÍ JEDNIČKOU I PODLE COMVERGENCE

Také nejnovější report společnosti COMvergence potvrzuje, že KNOWLIMITS zůstává lídrem trhu. S celkem 164 klienty, objemem mediálních služeb ve výši 244 milionů dolarů a meziročním nárůstem tržeb o 27,1 % vede žebříček mediálních agentur už čtvrtým rokem po sobě.

 

COMvergence patří mezi nezávislé mezinárodní výzkumné firmy v oblasti marketingové a mediální komunikace. Pravidelně publikuje analytické benchmarkingové studie zaměřené na strategický vývoj v tomto segmentu. Prostřednictvím komplexních reportů, interaktivních nástrojů a datové analytiky pomáhá COMvergence zadavatelům reklamy, mediálním agenturám a poradenským firmám získat jasnější přehled o konkurenčním prostředí, výkonnosti agentur a klíčových trendech v oboru.