5 důvodů, proč točíme reportážní videa in-house a klienti to milují

Videa dnes patří k nejefektivnějším obsahovým formátům. Na sociálních sítích získávají větší dosah, udrží pozornost uživatele déle a během pár vteřin předají emoce. Stále oblíbenější verzí jsou krátké reportáže, jejichž velkou předností je zjednodušení sdělení a možnost odvyprávět příběh. My je díky zkušenostem z médií, novinářskému backgroundu a technickým schopnostem připravujeme kompletně in-house – od scénáře po voiceover. Naši klienti je s oblibou využívají na sociálních sítích nebo v newsletterech.

 

Chystáte konferenci, otevíráte prodejnu nebo chcete veřejnosti představit nový CSR projekt? Rádi byste zpestřili interní komunikaci nebo nechali veřejnost nahlédnout „Behind the Scenes“? Krátká reportáž je ideálním formátem, který lze použít napříč komunikačními kanály. Reportážní styl navíc působí přirozeně a důvěryhodně, takže jej uživatelé vnímají výrazně pozitivněji než reklamu. I díky tomu má větší šanci získat lepší engagement i dosah. My máme s videoreportážemi skvělé zkušenosti hned z 5 důvodů.

 

1. ODBORNOST V TÝMU

Některé z našich kolegyň pracovaly řadu let ve zpravodajských médiích, takže jim skvěle rozumí. Ví, jak odvyprávět příběh a sestavit smysluplnou a poutavou reportáž. Poradí si s přípravou textové, vizuální i zvukové složky. Vše ve standardu, který je typický například pro Českou televizi nebo Český Rozhlas.

 

2. PRODUKCE OD A DO Z

Disponujeme vlastní technikou, know-how a softwarem pro editaci videí. Začínáme scénářem a po odsouhlasení klientem videa nejen natočíme, ale také sestříháme, editujeme, doplníme o titulky, hudbu a přidáme profesionální voiceover. Kompletně interně, bez jakéhokoliv outsourcingu. Ani dodatečné úpravy ve videu nejsou problém – zvládneme je rychle zohlednit.

 

3. ČASOVÁ FLEXIBILITA

Jelikož videa připravujeme výhradně v našem týmu, nemusíme čekat na zpracování externími partnery. Z vlastní zkušenosti víme, že v takovém případě se termíny dokončení videa mohou výrazně protáhnout. Média a sociální sítě ale žijí rychlým tempem, čemuž se snažíme vyhovět. Naši klienti mají v krátkém časovém úseku k dispozici obsah, který mohou publikovat na webu, v newsletteru nebo na firemních profilech.

 

4. OBSAH PRO VŠECHNY KOMUNIKAČNÍ KANÁLY

Víme, jak funguje LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube i newslettery. Videa chystáme ve formátech a podobě přímo pro dané komunikační kanály. Zaměřujeme se na jasné sdělení, cílovou skupinu, přiměřenou stopáž a dobrý rytmus videa.

 

5. NEUSTÁLÝ ROZVOJ

Pozitivní zpětná vazba nás pohání dál. Jsme rádi, když je klient s videem spokojený a publikuje ho na svůj web nebo sociální sítě. Tím pro nás ale práce nekončí. Produkce videí je oblastí s neustálým vývojem, proto se pravidelně vzděláváme na specializovaných kurzech pod vedením profesionálů.

 

PROČ PRACOVAT S REPORTÁŽNÍMI VIDEI?
☑️
Realizace v krátkém čase
☑️ Schopnost rychle reagovat na aktuální dění
☑️ Působí autenticky
☑️ Zapamatovatelnější brand
☑️ Vyšší dosah na sítích
☑️ Vhodné pro více komunikačních kanálů

 

Na konci února 2025 otevřel Kik svou 240. prodejnu v České republice. Nový obchod je součástí retail parku v Kozomíně nedaleko Kralup nad Vltavou. Pro LinkedIn profil Kik jsme z otevíracího dne připravili reportážní video, ve kterém nechybí reakce prvních zákazníků nebo vedoucí prodejny. 

 

Zástupci společnosti SSI Group představili na semináři Retail News novinky z oblasti bezpečnosti. Věnovali se trendům, ale také praktickým příkladům. Náš tým s nimi byl na místě a pro jejich LinkedIn vytvořil reportáž z akce. 

 

Chcete i vy natočit video, které zaujme a nezapadne ve feedu? Ozvěte se nám na koutek@know.cz.