Mediálních výstupů spojených s oslavami H-D
Harley-Davidson si pro své celosvětové oslavy 115. výročí vybral ze všech metropolí Evropy Prahu, do které mířilo cca 60 tisíc motorkářů z celého světa. Na holešovickém Výstavišti byla připravena rozsáhlá výstava motocyklů H-D, čtyři hudební scény plné skvělých kapel nebo tři demo trucky. Každý, kdo dorazil, měl možnost zdarma vyzkoušet jakýkoliv motocykl Harley-Davidson. Součástí oslav byly i spanilé jízdy Prahou.
Termín konání: 5.–8. července 2018
Účast: 110 000 návštěvníků, 67 000 motocyklů
Komunikace probíhala v několika vlnách a primárním cílem bylo rozsáhle a kvalitně informovat o chystaném eventu. Sekundární cíle sledovaly zvýšení brand awereness, větší emoční sepjetí široké skupiny příznivců se značkou nebo tlumení negativních zpráv spojených s udělením krajských a městských dotací.
První vlna komunikace byla spojena s oznámením výběru místa celosvětových oslav (tisková konference – červen 2017). Druhá probíhala na podzim a v zimě (2017/2018) a řešila dotační agendu. Třetí pak před vlastním eventem a během akce (březen – červenec 2018). Komunikace byla zaměřena nejen na Českou republiku, ale s ohledem na lokalitu i na okolní země.
Cíle byly dosahovány převážně prostřednictvím media relations.
Zahájení projektu: 2017
Zahájení oslav: 5. července 2018
Časové vymezení komunikace: červen 2017 – červenec 2018
Pokrytí: ČR & Evropa
Mediálních výstupů spojených s oslavami H-D
Mediální hodnota (v Kč) všech dosažených výstupů
Mediálních výstupů v televizi a rozhlase
Návštěvníků oslav 115. výročí značky
Motocyků dorazilo do Prahy
Počet mediálních výstupů: 1025
Mediální hodnota: 46 766 368 Kč
Mediální výstupy dle typu média:
Imprese podle typu média:
Celkem: 218 546 179