Revoluční milník v pet segmentu. Se Super zoo jsme představili expresní rozvoz chovatelských potřeb

Český lídr na trhu s chovatelskými potřebami Super zoo posouvá péči o domácí mazlíčky vždy o stupínek výš, a je tak inovátorem služeb pro zákazníky. Nedávno představil zcela novou službu, expresní rozvoz zboží až ke dveřím do časových slotů, a my jsme u toho nemohli chybět.

 

Na tiskové konferenci jsme společně s klientem veřejnosti představili komfortní řešení modelové situace, kdy náhle dojdou granule či stelivo. Ukázali jsme, že expresní rozvoz potřeb pro mazlíčky ve všech regionech republiky je víc než „jen“ služba – je to začátek nové éry pohodlného nakupování pro chovatele. Pozvali jsme zástupce hlavních českých ekonomických a zpravodajských redakcí, stejně jako oborových médií pro chovatele. Publikum doplnili také influenceři.

 

UKÁZKA DORUČENÍ A DÁRKY NAVÍC

Službu jsme se rozhodli prezentovat praktickou ukázkou expresního doručení objednaných pamlsků pro psí návštěvníky. Vše bylo objednáno a kurýrem dovezeno v reálném čase přímo během tiskové konference. Trasu kurýra včetně časového odhadu příjezdu mohli návštěvníci sledovat na obrazovce v rámci speciální aplikace. Naším cílem bylo překvapit, nadchnout publikum a ukázat nový standard služeb.

 

Ve spolupráci s klientem jsme také precizně připravili podklady nabité informacemi, včetně dat z aktuálního hloubkového průzkumu preferencí a trendů mezi chovateli. Press pack jsme doplnili o odborný rozhovor
a medailonek hlavního mluvčího, e-commerce directora Super zoo Pavla Kopřivy.

 

Jak to probíhalo:

  • Prezentace expresního rozvozu a nového e-shopu – praktická ukázka toho, co znamená být digitálním lovebrandem v pet segmentu
  • Partnerství s Woltem – proč jde o víc než běžnou logistiku
  • Interaktivní část —⁠ ukázka expresního doručení v praxi; od kliknutí v aplikaci po doručení v řádu minut, přímo do prostoru tiskové konference. A mazlíčci si pochutnali!
  • Networking s kávou a delikatesami – prostor pro individuální rozhovory a networking

 

ATRAKTIVNÍ PROSTŘEDÍ

Kromě hlavních sdělení jsme kladli velký důraz i na výběr prostor, což skvěle splnila moderní Truhlárna Karlín: stylová, vzdušná a přívětivá, ale především vstřícná k mazlíčkům, kteří na představení nové služby také dorazili. Vytvořili jsme příjemnou a odlehčenou atmosféru s důrazem na vizuální branding a detaily.

 

VÝSLEDEK? VLNA POZITIVNÍCH REAKCÍ

Tisková konference přinesla přesně to, co jsme chtěli – média i influenceři odcházeli s jasnou představou
o tom, jak velký krok pro český pet segment nový expresní rozvoz znamená. A co je ještě důležitější: odnesli
si inspiraci, jak o službě dál mluvit a psát. Výstupy o novince se v médiích objevily prakticky okamžitě. O tom, že Super zoo opravdu udává trendy, psala jak mainstreamová média, tak specializované weby.

 

Foto: Archiv Super zoo, Knowcomm